пʼятницю, 29 листопада 2013 р.

ЗАРОДЖЕННЯ ГМО КУЛЬТУРИ



Масове використання ГМО  культур в сільському господарстві почалося в 1994 році, коли був створена перша харчова трансгенна ГМО-культура - томат Flavr Savr.За даними, доступним для громадськості, за станом на 2005 рік у світі існували такі сільськогосподарські ГМО-культури:


1.                  11 ліній сої;
2.                 24 лінії картоплі;
3.                 32 лінії кукурудзи;
4.                 32 лінії ріпаку;
5.                 9 ліній бавовни;
6.                 2 лінії кабачків;
7.                 3 лінії пшениці;
8.                 5 ліній рису;
Всі ГМО культури,що вийшли на ринок були запатентовані, їх використання платне. Патенти на понад 90% всього ГМ-насіння належать 3 компаніям-гігантам: "Сингента" (Швейцарія) і її підрозділу "Сингента Сідс" (Франція), "Монсанто" (США) і "Байєр" і її підрозділу "Байєр КропСайєнс" ( Німеччина).




1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити